2015年8月9日 星期日

Arrival to O-ringen + AXA youth relay

玩咗一年都未夠就話去瑞典Oringen玩女子18歲組,聽起來好荒謬。可是,一切都真的發生了。😎

暑假一展開,我攞住個超重的行李箱衝去機場趕飛機,展開我8日的瑞典O-ringen之旅。





幸好,一切都很順利。到了第一個training area, 要自己選難度。
我怕自己應付唔到,就選張最簡單。(白色)怎料真係好簡單,大部份路邊控制點,慢慢行半個鐘都已經翻咗來。之後,緊係比人笑啦。我張圖比8歲細路玩都得。最諷刺係我當日train 最簡單個張圖,但我2日後正式比賽,將會面對最難的賽程。就是這樣就白白浪費了一次訓練的機會。

第二天,再到training area 2。今次自己選幾個控制點去。雖然用了不少扶手法,不過同時也用了不少其他技術,例如attack point, catching feature etc. 



AXA Youth Relay (同日)
我一生最難忘的回憶之一。
今年已是第十次開幕典禮後都會舉辦一個youth sprint relay。賽程只有1.2km。

一共四棒:
1st: H16 
2nd: D14
3rd: H14
4th: D16







一行人到了體育館,我們「香港隊」紛紛跟著其他隊做熱身。第一次見識其他國家定向人,真係大開眼界😱
話就話16歲,睇落成個18-20歲。大部份女仔都好高大,男仔更加唔係講,「巨人」咁👦 而且,個個都超級fit 💪隨時我地跑全速係佢地熱身速度😂搞到我地都驚驚地。最緊要唔好包尾😝

首先,參賽隊伍要進入體育館。
(呢個勁囉😂成件事好似足球比賽)
佢會逐隊逐隊叫出來。

叫到HONG KONG TEAM
我地4個完全unprepare😂😂
傻傻地死死氣跑出去
更勁係全程有攝影機直播加close up
播上體育館大電視。(後來先知轉播埋全世界😱)

跑到出去,個個都不斷在熱身區熱身。當我地停低休息時,偏偏個鏡就close up 我地個休閒樣😂😩

比賽即將開始了!
第一棒到起點準備mass start 
好鬼緊張
當鐘/槍聲(唔記得)一響,個個一支箭沖晒出體育館。
當我地個第一棒對比下最後個批出去,我地呆咗😂不禁歎氣
唔好包尾呀~

第一棒跑緊期間,我地就研究點接棒。賽會擺咗個spectator control 係體育館,如果上一棒來到打呢個控制點,你就應該去接棒區準備。

上一棒翻到體育館要跟住欄杆兜個大圈然後交低自己地圖,再係欄杆度搵自己隊友的地圖,跑去接棒區交比下一棒。(以上完全係自己摸索翻來,佢冇任何demonstration, 第一棒時真係唔知發生咩事) 

我地第一棒11分幾翻來,聽落已經好快。但整個比賽第一個男仔翻來以8-9分幾翻到體育館,真係閃電一樣咁快。

第二第三棒都分別成功接棒,將要到身為第四棒的我準備了😌

接過第三棒幫我攞的地圖,我馬上轉身一邊看地圖一邊跑出體育館。

這條course 有不少route choice 需要我選。正如第一個同第六控制點行左定右,雖然望落好似差唔多咁。

整體其實順,除咗第10個控制點,明明咁近,我花咗2分鐘落去。😪應該又係因為低級錯誤—冇正置地圖。行咗去第二邊。跟住我又定唔到位,又心急。最後,我唯有翻到路交界定位。咁岩有人到,終於比我搵到第十個控制點。如果唔係呢個點,我應該可以12分鐘翻來😩好失敗

另外,我地4個都跑得好辛苦。
唔知點解,因為唔習慣當地空氣?跑起來好難呼吸,個喉嚨會好似著火咁又好似乾得好緊要,總之好唔舒服。

最後沖線時,勁囉😂
有睇現場或直播朋友就會知
我同另外個外國女仔同時打完last control 然後沖翻終點

剛入到體育館時,佢爬咗我頭。然後我加速希望爬翻佢頭。我得咗 啊哈哈
我地好近,要鬥快打終點。之後,由於我身軀「巨」,bell 開咗佢😂我冇心的。我地想打終點時,個judge 叫停我地,評核邊個翻來先,最後係我😜😝AHAHAHAHAHAH yea 冇最尾

瑞典第一場比賽就咁完咗。
真正的挑戰等待著我.......

沒有留言:

張貼留言